четвъртък, 10 февруари 2011 г.

Блянове



            Някакъв човек от някоя част на планетата е имал щурата идея, която в последствие е реализирал. Прекланям глава пред него/нея, защото идеята му/й е достигнала такъв огромен мащаб, че засегна и мен- един малък човек от милиарди. Този въпросен човек е решил да тагне трима души, които също да направят свое писание за собствените си мечти. Тук може да сметнеш, че хората са станали едва четирима и да се зачудиш какви са тези огромни мащаби, за които говоря. Е, грешиш. Не са четирима, защото всеки от тримата тагнати човека трябва да тагне още трима души, които да направят същото. Така се получава една мрежа, голяма мрежа 9имаше филм с подобен сюжет, но нему помня името). Преди около шест месеца The Chosen Pessimist   ме включи в това Интернет писане на мечти, като включи името ми в края на своето писание за мечтите си. И шест месеца по-късно аз най-сетне се наканих да го напиша. Това до сега, за твое съжаление, беше само интрото.
Мечти. Всеки мечтае. Име толкова много мечти в главите ни. Като видях за първи път тази задача си помислих "Това е лесно. Главата ми в пълна с мечти. Бързо ще го напиша". Уви, половин година ми беше нужна за да получа вдъхновението. И отново - толкова много мечти и колко трудно да ги излея върху хартията (в последствие - хардиска на компютъра ми). От друга страна мечтите постоянно се менят, поне повечето от тях, ала аз все пак ще се опитам. Ако бях написала това на време, колко различно щеше да изглежда!
Мечти. Ще започна с мечтите стереотипи. Мечтая си да ме приемат в университет, да завърша успешно висшето образование, да си хвана печеливша и интересна работа, да се издържам сама, да си живея по своите правила. Мечтая да срещна и подходящ човек. Не, може и да срещна повече от един подходящ човек, няма значение. извън този списък ми е бъдеще без нещо като обич. преминавам нататък.
Идва ред на личните ми мечти, тези които не присъстват в почти всеки замечтан списък. Тези блянове тук също ще допълват предния параграф. Първата мечта, която до сега не съм изказвала твърдо, това е да стана писател. За момента съм аматьор, който пирува заради тримата си читатели, ала и тайно бленувам за книга, истинска книга, без значение тънка или дебела, на която с релефни букви да пише за автор "Бетина Цвяткова". Предполагам не ще се случи - талантът ми не е достатъчно голям, но все пак стомахът ми леко ме пресвива когато си помисля за корицата на тази книга.
Втора мечта от личните ми е да пътувам и да ловя гледки, както в това мое писание. Искам да обикалям Америка, Азия, Африка, Австралия, дори Антарктида, ако имам шанс и най-вече искам да обиколя и най-забутаните кътчета на родния континент Европа и България. искам да запечатвам световните гледки в съзнанието си. Мечтая пътуването по света да е съпътствано с приключения.
Друга мечта от личните ми е да имам винаги приятели около ми. Искам винаги да поддържам тези връзки. Мечтая си бъдещето ми да не е самотно. Също желая да вляза и завърша стоматология (ето тук този параграф се преплита с предния). До скоро не исках да следвам стоматологията - това, което родителите ми налагат, но установи, че светът ми няма да свърши и дори да го направя. Май обяснението е малко по-сложно от това, но се надявам да се задоволиш с това.
Други мои мечти са да присъствам на множество рок концерти и рок фестове, да се срещам с мои идоли. Мечтая и за пари. Не милиарди, но искам пари, с които да разполагам на свобода. Искам да мога да си позволявам чест шопинг и други. Мечтая си също да намеря начин, по който да бъда красива, мечтая си да не спирам да се смея, мечтая си късметът ми да ме съпътства винаги. Бленувам да опитам от света! Често си мечтая за шоколад или просто за моето легло. Сега си мечтая точно за тези две неща.
Това е. Предполагам, че съм пропуснала нещо, но не мисля, че ще е толкова важно. Сега идва моят ред за тагване на трима човека. Искам Тоня ЦвятковаАлен Христов и Фериха Ибриямова да напишат за мечтите си. Не знам къде и как ще си публикувате писанията, но просто ви задължавам. Това е заповед! Не искам веригата да се прекъсва. И не! Недейте взима пример от мен и да се бавите с по половин година докато се наканите да го направите!
Та, това са моите блянове. Малко грозновати.


_________________________________________________________________
 Бележка: Яуни, Дени, Дил, извинте ме, ако имате нещо против тази снимка, но в ума ми сякаш само тя изразява идеално мечтаещите хора ^___^

Няма коментари:

Публикуване на коментар